Automatische opvolging OEM leads
Op dit moment zijn er 2 soorten OEM leads sub typen: predictive maintenance en warning light.
Het is mogelijk daarvoor een automatische reactie en evt. herinneringen per mail te versturen. Het werkt als volgt:
Dag 1: Een OEM lead wordt ontvangen, aan de hand van hoe het ingesteld staat wordt het juiste email template gekozen en wordt de mail aan de klant gestuurd. Een groen envelopje verschijn in de lead inbox.
Dag 8: een week nadat de lead binnen is gekomen wordt er gecontroleerd of er inmiddels een werkplaatsafspraak gemaakt is. Indien ja wordt de lead gesloten, indien nee wordt er een herinnering per mail verstuurd (mits dit gewenst is en ingesteld staat). Het eerste envelopje gaat op rood, er verschijnt een tweede envelopje in de kleur groen.
Dag 15: na 2 weken wordt er opnieuw gekeken of er inmiddels een werkplaatsafspraak gemaakt is. Indien ja, dan wordt de lead gesloten, indien nee dan wordt er een nabel-item aangelegd, een groen telefoontje verschijnt in de leadinbox. De 2 envelopjes gaan nu beide op rood.
Zie afbeelding hieronder. Wanneer je op een van de verrekijkertjes klikt zie je exact de mail zoals deze aan de klant is gestuurd.
Leaseplan:
Er wordt voor iedere lead een ROB check gedaan, wanneer het kenteken voorkomt in ROB en een Leaseplan auto is dan wordt de lead automatisch gesloten met sluitreden Leaseplan, die gekoppeld is aan de salesforce sluitreden 'customer don't want an appointment'.
Wil je gebruik maken van deze functionaliteiten, stuur dan een mail naar support@syntec-it.nl. Je ontvangt dan de instructie hoe je dit in kunt regelen. Uiteraard kunnen wij hierin ondersteunen op basis van uurtarief.