Klant bellen met één druk op de knop vanuit de digitale werkorder
Het telefoonnummer van de klant is zichtbaar in elke werkorder, het bellen van de klant gebeurt nu door het nummer over te toetsen op uw telefoon. Dit kan echter een stuk makkelijker. Het is namelijk mogelijk om je telefooncentrale te koppelen aan de digitale werkorder.
Wanneer u dit ingesteld heeft, is het telefoonnummer blauw (zoals te zien in bovenstaande afbeelding). Wanneer u op het blauwe nummer klikt zal u direct een oproep kunnen doen.
Waar moet u op letten?
- Syntec zal dit voor u kunnen instellen, dus doe een aanvraag via support@syntec-it.nl, dan gaan we dit voor u inregelen.
- Syntec moet de waarde weten die we naar de telefooncentrale kunnen sturen, deze is reeds bekend voor HIPIN. Hiervoor zal navraag gedaan moeten worden bij de desbtreffende centrale of indien er documentatie beschikbaar is kunt u deze mee sturen in de aanvraag van deze funtionaliteit.
- Voor het inregelen van deze koppeling zullen uren in rekening worden gebracht. De hoeveelheid is afhankelijk van de tijd die nodig is om de koppeling te laten functioneren.