Nu beschikbaar: de vernieuwde fleetsales module!
Inhoud
De afgelopen tijd heeft Syntec hard gewerkt om de fleetsales module een flinke update te geven. In dit nieuwsbericht leggen we u uit wat er allemaal mogelijk is in deze vernieuwde module. We bespreken onder andere hoe u:
- Uw fleetklanten kunt beheren
- De nieuwe startpagina kunt gebruiken
- Bezoekverslagen kunt maken
- Trajecten kunt beheren
- De leasefunnel kunt gebruiken
- De vernieuwde fleetsales module geïntegreerd is in de digitale werkorder van Syntec
Fleetklanten beheren
In Syntec kunt u aangegeven dat een klant een fleetklant is. Door dit aan te geven worden fleetklanten extra duidelijk in resultaten weergegeven en kan syntec controleren of elke fleetklant gekoppeld is aan een account manager. Daarnaast kunt u gemakkelijk:
- Gemaakte afspraken vastleggen, zie ook onze kennisbank voor de instructie.
- Zien welke medewerkers gekoppeld zijn aan welke klant (en aan welke klant nog niemand gekoppeld is). Lees hier meer over de klanten zonder AM lijst.
- Potentiële klanten inzichtelijk krijgen. Lees hier hoe u dit kunt zien.
Alle informatie betreft de klant komt samen op de klantkaart. Meer lezen over het beheren van klanten, bekijk dan onze fleetsales module op de kennisbank.
Startpagina
Vergelijkbaar met de startpagina verkoper is er een startpagina ontwikkeld voor de binnen en buitendienst medewerkers. Hier kunnen zij gemakkelijk een overzicht krijgen van alle orders en offertes die open staan voor hun fleetklanten, ook wanneer deze orders opgepakt worden door andere verkopers. Daarnaast kunt u ook het KVK register raadplegen en grip houden op de contactmomenten met de fleetklanten.
Wilt u weten wat er precies allemaal op deze startpagina te vinden is? Raadpleeg dan even onze kennisbank.
Bezoekverslagen
Waar u vroeger alleen een een stuk tekst kon schrijven in een bezoekverslag, kunt u nu ook aangeven:
- Wat het doel en het resultaat van het bezoek waren
- Of er een offerte of inruil voorstel opgemaakt moet worden en met welke gegevens
- Wanneer de volgende afspraak gepland staat
- Door wie het verslag opgepakt moet worden en wanneer
Meer weten over de bezoekverslagen en hoe u deze aan kunt maken? Check de kennisbank.
Trajecten
Fleetklanten die veel auto's afnemen willen er nog wel eens verschillende 'projecten' binnen 1 klant lopen. Het kan lastig om deze verschillende opdrachten bij te houden en om het resultaat te meten. Om die reden heeft Syntec trajecten geïntroduceerd, hiermee kunt u bijvoorbeeld een traject aanmaken voor 'directie' voor 3 auto's en 10 auto's voor de buitendienst van het desbetreffende bedrijf. U kunt de trajecten individueel bijhouden. Lees op de kennisbank:
- Welke lijsten er zijn voor trajecten
- Hoe u een traject aanmaakt
- Hoe u een traject af kunt sluiten
Leasefunnel
Vergelijkbaar met de salesfunnel bestaat er ook een 'Leasefunnel'. Een zakelijke lead in de salesfunnel kan worden doorgezet naar de leasefunnel, zodat de lease afdeling hier een offerte voor kan maken. Wanneer deze offerte is toegevoegd aan de de lead in de leasefunnel, zal deze ook zichtbaar zijn voor de verkoper in de lead in de salesfunnel! De pop-up om de lead door te zetten kan aangezet worden met een instelling door Syntec support.
Digitale werkorder
Wanneer u gebruikt maakt van de digitale werkorder van Syntec, zijn de sla en kortingsafspraken die u heeft gemaakt met de klant ook zichtbaar in de digitale werkorder:
Wilt u gebruik maken van de nieuwe fleetsales module? Stuur een berichtje naar support@syntec-it.nl, kosten voor de fleetsales module bedragen 320 euro per maand. Wilt u hulp met de implementatie van deze module? Ook hiervoor kunt u bij Syntec terecht!