Wijzigingen in 'salesfunnel inbox' op de KVS startpagina
Op de kvs startpagina kunt u instellen dat er een blokje genaamd 'salesfunnel inbox' zichtbaar is. Dit gebruiken dealers vaak wanneer er geen gebruikt wordt gemaakt van digitaal verkoopteam dat de eerste opvolging doet.
Het kan zijn dat het u is opgevallen dat er minder leads in dit overzicht staan dan u eerder gewend was. Dat komt omdat er nu met wat extra filters rekening gehouden wordt. Hieronder liggen we u uit wat er allemaal veranderd is:
- Er is een instelling waarbij u enkel leads voor uw eigen vestiging ziet, op verzoek kan deze aan- of uitgezet worden. De vestiging kan per medewerker ingevuld worden in het HRM account.
- Daarnaast wordt er gekeken naar het merk en type zoals hieronder aangegeven. Ook dit is aan te passen in het HRM account op het tabblad HRM.
- Tot slot is het zo dat leads die al zijn afgesloten of die een opvolgdatum hebben, niet meer zichtbaar zijn in het blokje “Salesfunnel inbox” op de Kvs startpagina.
Het is dus belangrijk om naar het HRM account van verkopers te gaan kijken mochten niet meer de juiste leads in het blokje 'salesfunnel inbox' te vinden zijn. Zo kunt u ervoor zorgen dat een verkoper alleen relevante leads in zijn of haar overzicht te zien krijgt.