Actie receptie doorzetten naar collega
Wanneer u een actie receptie in behandeling neemt moest u die ook afhandelen. Bij het magazijn was dit al wel mogelijk, hier kan een magazijnmedewerker een actie magazijn doorzetten naar een collega.
Dezelfde functionaliteit is nu toegevoegd aan de actie voor de receptie. Deze werkt alsvolgt:
- In het receptie wo overzicht ziet u welke werkorders actie door de receptie ondernomen moet worden
- Klik de werkorder open en klik op 'Neem in behandeling'
- Ook andere medewerkers zien nu dat de actie in behandeling is en door wie
- Wilt u de actie overdragen aan een collega? Klik dan op 'actie doorzetten'
- Kies vervolgens de medewerker naar wie u deze wilt doorzetten en klik op 'doorzetten'
Op deze manier kunt op een aantal momenten duidelijker communiceren en voorkomt u dat meerdere mensen tegelijkertijd met een actie bezig zijn of een actie in behandeling nemen. Hiermee is ook het onderscheid tussen een back office en een front office duidelijker digitaal te visualiseren,