Koppeling met CRCalltracking
CRC biedt gebruiker een tool genaamd calltracking aan. Hierdoor kunt u weten welke marketinginspanningen voor telefonische contactmomenten en conversies zorgen. Vervolgens kunt u met deze inzichten uw campagnes optimaliseren.
Lange tijd was het om verschillende redenen niet voor iedereen mogelijk om telefoongesprekken te loggen in het klantvolgsysteem. Door de grote vraag bij dealers hebben we in samenwerking met CRC een koppeling gebouwd die geschikt is voor alle Syntec dealers. Hiermee komt de marketingbron in Syntec en zijn uitgebreide inzichten te verkrijgen in het CRCalltracking dashboard.
Hoe werkt het?
- Calltracking levert waardevolle data
De koppeling tussen CRCalltracking en Syntec werkt met iedere moderne telefooncentrale. Het biedt inzichten in de landingspagina waar iemand vandaan belt, vanuit welke bron, met welke betaalde zoekwoorden, vanaf welke url van jouw website. Daarnaast kun je analyseren via welke marketing campagnes de oproepen zijn gerealiseerd. Doordat CRCalltracking is gekoppeld met Syntec, kan de gastvrouw/ -heer of KCC medewerker die de telefoon opneemt, deze informatie realtime (voordat de telefoon wordt opgenomen) in het scherm zien en kan hij/zij hier tijdens het gesprek op inspelen omdat het nummer van de inkomende beller wordt gematched met de data uit jouw Syntec omgeving.
- Oproepdata komt automatisch in Syntec
Bij de oproep verschijnt realtime een notificatie in Syntec. Wanneer de beller een bestaande klant is, wordt direct de klantkaart getoond en kan een KVS-item worden aangemaakt. Wanneer er een nieuwe klant belt kan er eenvoudig een nieuwe klantkaart en daarbinnen KVS-items worden aangemaakt. Na het aanmaken van een lead is in de salesfunnel is te zien welke oproepen (inclusief kanaal/bron informatie) hebben geleid tot een sale. U dient deze kanalen wel zelf te configureren.
- Vollediger inzicht in het rendement van je campagnes
Nu heeft u waarschijnlijk alleen inzicht in uw online conversiedata. Het grootste deel deel van uw leads converteert wellicht telefonisch. Met CRCalltracking voegt u telefonische conversies toe aan uw data zoals in Google Analytics en Google Ads. Uiteindelijk kunt u uw campagnes gerichter en met meer resultaat optimaliseren.
- Kleine moeite, grote impact
De implementatie van CRCalltracking is binnen enkele minuten geregeld. Vervolgens kan de koppeling met Syntec worden gelegd. Na een korte uitleg kan iedereen ermee werken. Syntec berekent geen maandelijkse kosten voor de koppeling omdat de koppeling onderdeel is van de KVS-module. De implementatiekosten bedragen eenmalig slechts €250.
Wilt u gebruik gaan maken van deze koppeling? Laat het ons weten, dan regelen we deze voor u in!