Syntec support stapt over op nieuw portaal
Heeft u nog goede voornemens dit jaar? Syntec heeft als goede voornemen om de supporttool klantvriendelijker te maken.
Per 3 januari maakt Syntec support daarom gebruik van de Jira Service Management software voor het verwerken en afhandelen van uw vragen.
Wat zijn de voordelen van het nieuwe systeem?
- Wanneer Syntec een reactie toevoegt aan uw ticket krijgt u hier voortaan een mail van, zo hoeven we het ticket niet direct af te sluiten om een mailtje te triggeren.
- Wanneer u een mailtje met een reactie ontvangt, ziet u de reactie direct in de mail, u hoeft hier niet meer voor in te loggen!
- U kunt direct via de mail reageren op uw ticket.
- Wanneer een ticket is afgesloten kunt u deze heropenen door te reageren op het ticket, ook hiervoor hoeft u niet meer in te loggen.
- Wilt u de status van uw huidige tickets zien of uw eerdere tickets bekijken? Dan kunt u nog wel een Jira account aanmaken en een overzicht zien van uw tickets.
Wat verandert er voor u?
Bijna niets. U kunt uw vragen blijven mailen naar support@syntec-it.nl, uw mail wordt ook in dit geval omgezet in een ticket.
Er zijn wel een paar dingen waar u rekening mee kunt houden:
- Wilt u al uw tickets bekijken? Dan zult u een nieuw account aan moeten maken, Jira is niet gekoppeld aan ons vorige ticketsysteem. Gelukkig kunt u uw volledige ticket nu afhandelen via de mail en is in de praktijk inloggen zelden nodig.
- Wilt u een functioneel verzoek indienen? Dit dient nog wel gedaan te worden via support.syntec-it.nl, hiervoor wordt dus NIET de nieuwe software gebruikt.
- Het is niet meer de bedoeling dat u een ticket aanmaakt via de website support.syntec-it.nl. U kunt vanaf 3 januari een ticket aanmaken door te mailen naar support@syntec-it.nl of door in te loggen op het Jira portaal.
Het nieuwe systeem is getest en wij zijn er helemaal klaar voor, vallen u nog dingen op die we beter kunnen doen? Laat het ons weten, dan kijken we of we hier mee aan de slag kunnen!